Puhasti piškoti s kakijem

09:38

Po tistem, ko sem se lotila pripraviti smoothie iz kakija za zajtrk, sem po spletu začela malo brskati še za kakšnim receptom iz kakija. Doma jih imamo trenutno celo gajbico in zanimalo me je, če se da še kaj dobrega iz njih narediti kakor zgolj kakšno zloženko z grškim jogurtom in podobno.


Bila sem zares presenečena, ko sem ugotovila, da se s kakija da narediti marsikaj in od vseh možnih receptov se mi je najbolj dopadel tale za kakijeve piškotke. In iskreno, bilo bi mi žal, če jih ne bi preizkusila narediti tudi sama. Seveda sem recept ponekod nekoliko spremenila (kot vsakega 😁) in jih naredila takšne kot so meni najbolj všeč. Piškotki so mehki, niso presladki in splača se jih narediti, če imate v košari s sadjem kakšen zrel kaki. Kakija pa se v njih niti ne čuti posebno, saj začimbe prevladajo in na trenutke skoraj malo spominjajo na medenjake, če kdo slučajno kakijev ne mara. 😉


Piškoti sami po sebi ne bi sodili med najbolj božične, a zakaj pa ne? Začimbe v njih so že precej takšne in tudi sam kaki spada med jesensko/zimske sadeže. Zato le pojdimo ven iz okvirov kakšno pecivo mora za praznike biti na naših mizah in se jih lotimo narediti. ;)


Sestavine:
(za 3 srednje pekače piškotov)
  • 150 g pirine moke
  • 220 g polnozrnate pirine moke
  • 70 g navadne bele moke
  • 1 čž sode bikarbone
  • 1/2 čž soli
  • 1/4 čž muškatnega oreščka
  • 1/2 čž cimeta
  • ščep pimenta (izpustimo, če nimamo)
  • 110 g zmehčanega masla na sobno temperaturo
  • 40 g skodelice belega sladkorja
  • 90 g skodelice rjavega sladkorja
  • 140 g kakijeve kaše (približno en velik kaki vanilia)
  • 1 veliko jajce
  • 1 čž vanilijeve esence
  • nasekljani orehi in brusnice (opcijsko), lahko tudi koščki bele čokolade (če bi radi bolj sladke piškote)
Postopek:
  1. Kaki olupimo, narežemo in v multipraktiku zmiksamo v kašo.
  2. Zmehčano maslo kremasto vmešamo skupaj s sladkorjem. Dodamo jajce, kakijevo kašo in vanilijevo aromo. Dobro premešamo.
  3. Posebej zmešamo moko, sol, sodo in začimbe. Po želji zraven dodamo še nasekljane orehe. 
  4. Suhe sestavine počasi stresamo k mokrim. Najprej tretjino in s kuhalnico dobro vmešamo, nato pa še preostanek. 
  5. Na koncu mesimo z roko, da dobimo gladko kepo testa. Kakijeva kaša vsebuje kar precej vode, zato se testo precej lepi na roke. Po potrebi dodajmo moke še več, vendar ne več kot 500 g. Nočemo zbitih piškotov.
  6. Testo razdelimo na polovico in vsako posebej skupaj z malo moke zavijemo v folijo. Sploščimo ga v disk ali naredimo klobaso, saj se bo tako hitreje ohladil in ga damo v hladilnik počivat za vsaj eno uro. 
  7. Ko je testo nekaj časa počivalo, se lotimo piškotov. Testo med rokami oblikujemo v kroglice. Roke si nekajkrat pomokamo, da se nam ne bo preveč lepilo na dlani. Kroglice delamo precej majhne, saj se piškotki kar razlezejo in narastejo. Če imate željo, jih naredite ene večje in potem naslednje po potrebi manjše. Jaz sem vsako kroglico med dlanema še nekoliko sploščila, da sem dobila majhne diske. 
  8. Na pekač jih odlagamo vsaj 1,5 cm narazen. 
  9. Pečemo jih v predhodno ogreti pečici na 180°C od 12-14 minut, odvisno od zmogljivosti vaše pečice. Vsekakor jih preverimo, da se nam ne bi po nepotrebnem zažgali. 
  10. Piškote ohladimo na pekaču ali rešetki. 
  11. Ko so povsem ohlajeni, jih potresemo s sladkorjem v prahu.


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Arhiv

Skupno število ogledov strani