Specuulas kroglice z belo čokolado

10:00

Ker mi je precej Specuulas piškotov ostalo od Božičnega cheesecake z brusnicami, sem iskala primeren recept kam bi jih lahko uporabila. Na idejo sem prišla, da bi lahko pripravila Specuulas kroglice, ki bi bile povsem praznične, kakor so bile Bučne kroglice oblite z belo čokolado povsem jesenske.


Recept sem nekoliko le spremenila in namesto bučnega pireja uporabila Nutello oziroma Specuulas namaz, ki so ga nekaj časa prodajali v Lidlu, zasledila pa sem ga tudi v E'Leclerku. Kroglice lahko pripravimo za naše goste ali pa jih preprosto poklonimo kot sladko darilce. Nadevamo jih v vrečko za živila, lep kozarček ali iz tršega papirja izdelamo škatlico.


Sestavine:
  • 140 g mletih specuulas piškotov (navadnih ali čokoladnih)
  • 70 g kremnega sira
  • 3-4 jušne žlice speculas kremnega namaza ali Nutelle
  • 150 g bele čokolade za obliv
Postopek:
  1. Piškote zmeljemo v multipraktiku, da dobimo fine drobtine.
  2. Dodamo kremni sir, specuulas namaz ali nutello, začimbe in melaso. 
  3. Z multipraktikom mešamo toliko časa, da se sestavine dovolj povežejo med seboj in se nam formira neke vrste kepa. 
  4. To kepo prestavimo na kuhinjsko plastično folijo, jo sploščimo v disk in damo v hladilnik za vsaj tri ure, da bomo lažje oblikovali kroglice. 
  5. Po treh urah se lotimo izoblikovanja kroglic, ki naj bodo poljubno velike. Jaz osebno rada delam za 1 čž velike ali manjše. Nastane jih več in če komu morda ne bi bila všeč, nam vsaj ne bo pustil pol velike kroglice, ki bi jo mi zmazali v trenutku. :D
  6. Kroglice damo spet na hladno počivati za vsaj eno uro. 
  7. Belo čokolado stopimo nad soparo ali v mikrovalovni. Pri mikrovalovni le pazimo, da se nam ne bi zažgala in jo na vsakih 30 sekund premešamo. 
  8. Vsako kroglico oblijemo z belo čokolado in si pri tem pomagamo z vilicami, da odteče čim več odvečne čokolade. 
  9. Po vsaki kroglici potresemo še malo zmletega piškota. 
  10. Hranimo na hladnem, saj se nam bo na sobni temperaturi čokolada sicer začela mehčati.

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Arhiv

Skupno število ogledov strani