Hrustljavi kupčki s temno čokolado s stevio in Baileys'

10:00

Je še kdo, ki obožuje riževo čokolado? Jaz jo vsekakor še iz otroških dni in tudi sedaj ni nič drugače. 😊 Vedno je bilo veselje, ko sem za rojstni dan ali sedaj v decembru za Miklavža pri stari mami dobila to čokolado. Zagotovo jo je najprej zmanjkalo in še danes je verjetno edina od čokolad, ki jih brez težav zmažem v enem šusu. 😀 Seveda sedaj v tej pregrehi manj uživam, ker ženske pač malo le moramo paziti na linijo. 😀


Sicer sem nekje videla, da obstaja že temna riževa čokolada, ki si je pa še nisem privoščila. Morda zato, ker je nikoli nisem sama kupila. 😄 Bo treba to vsaj za poizkušnjo enkrat v prihodnje popraviti. 😊


Nedavno sem na eni strani zasledila recept, kako preprosta je priprava riževe čokolade. Potrebuješ čokolado in napihnjen riž - in to je to. Že takrat sem imela idejo v glavi, da se enkrat v prihodnje moram tega lotiti in si narediti čokolado bolj "zdravo." 😊😄 Nato pa nekaj časa nazaj gledam tv in kot nalašč najdem oddajo Ana kuha, kjer pripravlja nekaj iz riža in čokolade. Po mojem sem kar zastrigla z ušesi, ker sem si takrat ravno pripravljala kakšno skodelico kave. 😊 Dobila sem še boljšo idejo kako se lotiti lastne riževe čokolade in nastali so čokoladni kupčki z Baileysom. Baileys' ali katerikoli drug kremni whiskey, čokoladni liker, gre neverjetno dobro k čokoladi, zato ga v zadnjem času večkrat uporabim kaj v kombinaciji z njo namesto ruma. Sami lahko po želji izpustite, če boste pripravljali za otroke.

Sestavine:
  • 300 g temne čokolade slajene s stevio in brez dodanega sladkorja (moja je bila Dorina)
  • 40 g ekspandiranega polnozrnatega riža
  • 30 g ekspandirane pire (jaz imela premalo riža, vi brez težav to nadomestite z rižem)
  • 60 g kokosovega čipsa
  • 1 žlico Baileys'
  • ščep soli
Postopek:
  1. Čokolado s stevio nalomimo na koščke. Moja je bila od Dorine, katero lahko dobite tudi mlečno s stevio. Imajo jo v vseh bolje založenih trgovinah.
  2. Nalomljeno čokolado nato stopimo nad soparo ali v mikrovalovni pečici. Tukaj vsaj nekajkrat premešamo in pazimo, da se nam ne bi zažgala. 
  3. Kokosov čips je veliko boljši, če je malo pražen saj da od sebe precej več okusa. Lahko praženega že kupimo, enostavno pa ga je pripraviti tudi doma. Samo stresemo ga v ponev premazano proti prijemanju in ga pražimo zgolj nekaj minut, da rahlo porjavi. Pri tem ves čas spremljamo kaj se dogaja, saj se nam zna hitro zažgati. 
  4. V večjo skledo stresemo riž, piro in kokos. Riž lahko po želji še malo nasekljamo, da bomo imeli manjše koščke.
  5. Čokoladi primešamo Baileys' in ščep soli. Sol bo še bolj poudarila okus čokolade. 
  6. Polovico stopljene čokolade primešamo k rižu, piri in kokosu ter dobro premešamo. Ko se vse sestavine povežejo, dodamo še preostanek čokolade in spet dobro premešamo.
  7. Pekač ali pladenj obložimo s peki papirjem in nanj z žličko polagamo mešanico čokolade, riža, pire in kokosa. Nastanejo neke vrste kupčki. :) 
  8. Ko uporabimo vso maso, damo kupčke v en hladen prostor (ne hladilnik ali skrinja), da se čokolada dokaj počasi ohladi. Nato pa do uporabe hranimo na hladnem. 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Arhiv

Skupno število ogledov strani