Rdeča žametna rulada s kremnim sirom

12:38

Letošnje praznike je bilo prvič, da sem se tudi jaz lotila narediti rulado. Doslej je bila to domena vedno moje mami, katera klasična orehova potica še vedno je. 😊 Enkrat v kratkem ali za naslednje praznike se jo res moram naučiti. 😊 Je pa seveda rulada morala biti malo bolj posebna in ne klasična z marmelado. V skladu s prazniki sem naredila red velvet rulado namazano s kremnim sirom. 


Klasični posladek Američanov je red velvet kakavov biskvit s kremnim sirom. Od njih že sicer rada poberem marsikateri recept. Seveda niso vsi najbolj po mojem okusu, saj so mi večinoma presladki, vendar rada vzamem kakšen osnoven recept, ki ga potem prilagodim po svoje. 😊 Recept nato z veseljem preizkušam na mojih "poskusnih zajčkih" oziroma domačih. 😀


Sestavine:
  • 4 jajca
  • 4 žlice sladkorja v prahu
  • 3 žlice moke
  • 1 žlico kakava v prahu
  • 3 žličke pecilnega praška
  • rdeča jedilna barva v pasti
  • 300 g kremnega sira
  • 100 g sladke smetane
  • sladkor v prahu
  • sveže maline in meta za okras
Postopek:
  1. Jajca najprej ločimo na rumenjak in beljak. Beljak skupaj s polovico presejanega sladkorja stepemo v trd in svetleč sneg. Sama sem uporabila navaden sladkor, vendar se bolje obnese sladkor v prahu, saj se bolj dvigne rulada. Po želji lahko uporabite enega ali drugega.
  2. Drugo polovico presejanega sladkorja stepemo z rumenjaki in jih stepamo toliko časa, da postanejo povsem pastelno rumene barve in jim volumen naraste za 2x. 
  3. Rumenjakom dodamo presejano moko, pecilni in kakav. Vse presejemo zato, da bo prišlo še bolj rahlo in kakav ter tudi sladkor v prahu imata velikokrat polno grudic. 
  4. Če pride masa preveč suha, dodamo kakšno žlico beljakovega snega. V tej fazi tudi že vmešamo rdečo jedilno barvo v pasti. Skoraj obvezno mora biti v pasti, saj sicer barva ne pride preveč rada do izraza. Jaz sem svojo barvo nazadnje iz radovednosti kupila v Hoferju, ko so imeli pekarsko ponudbo, sicer pa se najbolje obnesejo Wilton barve v pasti, dobijo se pa vseh specializiranih trgovinah za peko. 😉
  5. Ko dobimo želeno barvo, vmešamo še nežno sneg iz beljakov. Vmešamo ga na način kot bi rezal zrak, saj bi s preveč urnim mešanjem ven iz snega izbili ves zrak. Seveda ga najprej vmešamo polovico in nato še preostanek. 
  6. Lepo rdečo žametno maso zlijemo na pekač, ki smo ga obložili s peki papirjem. Pekač vzamemo kar tega, ki ga dobimo skupaj s pečico. 😉 Če je nekoliko večji, samo povečamo količino jajc in žlic - torej za eno jajce več, dodamo žlico več sladkorja in moke. 😉
  7. Pečemo v predhodno ogreti pečici na 180°C okoli 10 minut.
  8. Še vročo rulado nato takoj zvijemo v rulado. Vzamemo jo z vročega pekača in kar s peki papirjem zvijemo v rolo, če bomo to počeli takrat, ko se bo biskvit že ohladil, nam bo počil in se drobil. 
  9. Jaz sem svojo rulado zavila še v čisto kuhinjsko krpo in jo nekaj ur pustila na sobni temperaturi, da se je povsem ohladila. 
  10. Povsem ohlajen biskvit odvijemo in ga namažemo s kremo. Le kremni sir stepemo skupaj s sladkorjem v prahu, ki ga dodamo po lastnem okusu in dodamo še trdno stepeno sladko smetano. 
  11. Biskvita s kremo namažemo kakšne 3/4, saj nam bo sicer preveč kreme šlo ven, ko bomo zvijali rulado. 
  12. Rulado enako kot smo jo prej odvili, še zavijemo nazaj in obrnemo tako, da je tisti konec biskvita na spodnji stran. Rulado za kakšne pol ure do ene postavimo v hladilnik. 
  13. Nato s preostankom kreme namažemo celo rulado. Najprej le toliko, da poberemo vse drobtinice od biskvita in za 20 minut postavimo spet v hladilnik. Nato s preostankom kreme premažemo še enkrat na način, kot bi šlo za kakšno deblo. 😉 Okrasimo z malinami in metinimi lističi. 
  14. Rulada je odlična, če kakšen dan počiva, saj se okusi bolj prepojijo med seboj. 
Prijetno sladkanje!


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani