Jaffa cheesecake

11:00

Na YouTubu rada spremljam kanal Gemme Stafford, saj ima vedno kakšne zanimive recepte. Poleti se mi je zelo dopadel njen recept o pripravi sorbeta in sladoleda brez aparata in vsekakor sem ga večkrat preizkusila, saj se je izkazal za odličnega. Ima pa veliko receptov o mug cakes oziroma torticah iz skodelice, ki jih pripravimo v mikrovalovni pečici. Nekaj takšnih tortic sem že poizkusila (ne ravno od Gemme), posebno takrat, ko mi pade sladkor in mi zadiši ena čokoladna tortica. :) Tudi tale recept je pravzaprav tortica iz skodelice, samo z razliko, da gre za cheesecake. Seveda sem ob prvi priliki morala tudi preizkusiti, kako izpade in če je res tako slastna kot jo je Gemma predstavila. Nekaj stvari v receptu sem rahlo spremenila, njen video pa si lahko pogledate tukaj.


Sestavine
(za 3 kozarčke/skodelice)
  • 60 g zdrobljenih piškotov
  • 120 g maskarpone sirčka/kremnega sira
  • 225 g grškega jogurta
  • 2 beljaka
  • 1/2 čž vanilijeve esence
  • ščep soli
  • 1 jušna žlica polnozrnate moke
  • 1 jušna žlica agavinega sirupa
  • 2 jušni žlici jaffa linolade
Postopek:
  1. V kozarčke ali skodelice najprej natresemo zdrobljene piškote. Zdrobimo jih v blenderju ali pa jih damo v navadno vrečko za shranjevanje živil, jo toliko zavijemo, da nam ne bodo piškoti veselo leteli po celem kuhinjskem pultu in z valjarjem udarjamo po njih, da se zdrobijo.
  2. Ko imamo pripravljeno podlago, se lotimo priprave kreme. Kremni sir ali mascarpone (jaz ga morala porabiti, ker je bil pred rokomom) zmešamo skupaj z grškim jogurtom, agavinim sirupom, vanilijevo esenco in soljo. 
  3. Dodamo žlico moke ali po želji tudi zmletih mandeljev, ki bo preprečila, da bi se nam krema med gretjem dvignila. 
  4. V maso vmešamo Jaffo Linolado (dobimo v vseh bolje založenih Mercatorjih, drugje je še nisem zasledila) ali pa Nutello. 
  5. 2 beljaka rahlo stepemo, toliko da nista več tekoča, vendar tudi sneg še ni nastal. Vmešamo ju v kremo.
  6. Kremo razdelimo v vse tri kozarčke približno enako (jaz sem uporabila samo dva, vendar je bilo skoraj prenasitno). 
  7. Postavimo v mikrovalovno pečico in damo greti za 15 sek. To ponovimo še vsaj dvakrat in vsakič pogledamo, kaj se dogaja z našimi cheesecake v skodelici. Grejemo največ 45 sek. Na sredini se mora še vedno nekoliko tresti krema. 
  8. Skodelice postavimo v hladilnik še najmanj za 2-3 ure preden jih postrežemo, da se vse res nekoliko strdi. 
  9. Okrasimo z rezino pomaranče in čokoladnimi mrvicami ali s stepeno sladko smetano. 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani