Pečeni polnozrnati kuskus z jabolki

10:00

Kuskus si vedno rada pripravim, ko se mi mudi ali se mi ne da posebno veliko časa vlagati v kosilo. Včasih pač preprosto ni tiste prave volje ali ideje kaj jesti, nekaj pa seveda moraš. In če že podležem lenobi ter raje v hladilniku poiščem kakšen quick fix, sem čez dobro uro že spet lačna in na koncu bi bilo bolje si nekaj skuhati. Kuskus za pripravo ne bi mogel biti bolj enostaven kot je - zavreš vodo, streseš notri, pokriješ in voila - pripravljen je! :) 


Seveda pa ni namenjen samo za kosilo z zelenjavo poleg mesa, pripraviš si ga lahko tudi za posladek in vanj vmešaš sadje ter ga spečeš v pečici kot kakšen narastek. Takšnega sem pripravila jaz, ko sem želela nekaj hitrega in sladkega. Časa res vzame, za tisti čas peke, več - vendar se splača. :)

Sestavine:
(za manjši pekač)
  • 1/2 skodelica polnozrnatega kuskusa (jaz sem svojega našla v Sparu)
  • 1 jušna žlica masla
  • 1 jušna žlica medu
  • 1 jajce
  • 1 naribano jabolko in 1 za okras
  • 1/2 čž cimeta
Postopek:
  1. Kuskus skuhamo po navodilih na vrečki. Torej zavremo vodo, ki jo je 1,5x več od našega kuskusa. Torej če imamo 100 g kuskusa, moramo dati 250 ml vode. Ko voda zavre, ga stresemo v kozico in pokrijemo.
  2. Stati pustimo okoli 5 minut, medtem pa naribamo jabolko in ločimo beljak od rumenjaka. Beljak stepemo v trd sneg, da bo naš posladek bolj rahel.
  3. Rumenjak penasto stepemo skupaj z medom, dodamo cimet in naribano jabolko, ki smo ga dobro oželi.
  4. Kuskus se je medtem zagotovo že napil vse vode, zato vanj najprej vmešamo žlico masla, da se bo stopilo ob stiku z vročo jedjo. Dodamo rumenjak in jabolko ter dobro premešamo.
  5. Čisto na koncu na rahlo vmešamo sneg, da se bo ohranilo čim več zraka. 
  6. Pekač obložimo s peki papirjem ali pa ga namastimo z maslom ter vanj nadevamo kuskus. Jabolko po želji narežemo na tanke krhlje in jih zložimo po vrhu. 
  7. Pečemo v predhodno ogreti pečici na 180°C okoli 20-25 minut oziroma dokler niso jabolka lepo zapečena in po preizkusu z zobotrebcem. 
  8. Tako smo brez velikih težav dobili odličen posladek ali pa celo zajtrk. ;) Dober tek!



You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani