Brezglutenski rožičevi muffini z orehi in jabolki

14:25

Recept za tele okusne rožičeve muffine sem sama sestavila po že objavljenem receptu Pirini muffini s sadjem in moram reči, da mi je naloga dobro uspela. Da sem se sploh lotila brezglutenskih muffinov, je bil kriv prijatelj s celiakijo, kateremu sem enkrat obljubila, da mu bom nekaj spekla, ker se po njegovo vedno hvalim s kakšnimi dobrotami. :D Žal sem se v zadnjem trenutku spomnila na svojo obljubo in si nisem predhodno kupila brezglutenske moke, nisem pa želela pojesti obljube. Med brskanjem po kuhinji, če sploh imam kaj takšnega doma, sem naletela na rožičevo moko, ki sem jo enkrat kupila za rožičevo pecivo in ga nikoli spekla ter ugotovila, da bi jo v kombinaciji z orehi (ki jih imamo skoraj vedno doma za orehovo potico ali medenjake) lahko uporabila za muffine. Preoblikovala sem kar moj recept za muffine "ki vedno uspejo," s tem da sem pirino moko nadomestila z rožičevo in pridala mlete orehe ter kakav v prahu. Muffini ne pridejo tako kompaktni kot iz navadne moke, so bolj rahli in odlično dišijo. Zaradi njihovih sestavin pa se mi zdijo odličen jesenski posladek. :)



Sestavine:
  • 100 g rožičeve moke
  • 90 g zmletih orehov
  • 10 g kakava v prahu
  • 2 jajci
  • 60 g sladkorja (pol belega in pol rjavega)
  • 80 ml olja
  • 120 ml mleka
  • 1 jž kisle smetane
  • 1 čž cimeta
  • 2 manjši jabolki
  • 2 čž pecilnega praška
  • 1/2 čž soli
  • ščep soli
  • pest namočenih rozin (opcijsko - jaz jih ne maram preveč, zato jih izpustim)
Postopek:
  1. Olupimo in naribamo obe jabolki. Postavimo jih na stran, da spustijo vodo. Hkrati po želji tudi dama namakati pest rozin v toplo vodo, h kateri lahko primešamo žličko ruma.
  2. Jajci penasto vmešamo s sladkorjem. Dodamo olje, kislo smetano in mleko. Vse skupaj dobro zmešamo z metlico ali električnim mešalnikom. 
  3. V drugi posodi zmešamo rožičevo moko, nesladkan kakav v prahu, sol, pecilni prašek, cimet in mlete orehe. Kupimo lahko že mlete orehe ali pa jih sami zmeljemo v mlinčku oz blenderju. Pazimo, da poberemo stran "smeti" oziroma trdo lupino, ki bi se nam med jedjo lahko zataknila med zobe ali v grlu. Precej neprijetno. :)
  4. Mešanico suhih sestavin stresemo v mokre in s spatulo le toliko premešamo, da se sestavine povežejo med seboj. Nočemo zbitih muffinov.
  5. Naribana jabolka dobro stisnemo, da spustijo vodo in jih primešamo masi - ponovno ne mešamo preveč.
  6. Pekač za muffine obložimo s papirčki, razen če bomo uporabljali silikonskega. V primeru, da nam papirčkov zmanjka se lahko poslužimo tudi peki papirja. Narežemo jih na kvadrate in jih postavimo v vdolbine pekača za muffine.
  7. Mase v vsak papirček nadevamo do 3/4 in pečemo 20-25 minut v predhodno ogreti pečici na 180°C. 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani