Jajček iz pečice

21:00

Tako kot vsakemu, se tudi meni ne da velikokrat nekaj posebnega pripravljati za zajtrk, ker se mu mudi, sem nenaspana ali preprosto nimam volje po kakšnih fensi palačinkah. :) Sicer jih rada naredim in še raje pojem :D ampak roko na srce - priprava in sama peka znata vzeti kar nekaj časa in stanja pred štedilnikom, kar se ti včasih pač ne ljubi. Pika. :) Takrat si pripravim kosmiče, toast ali kakšno pečeno jajce na oko. Si pa kdaj kljub brezvolju pripravim jajce na oko nekoliko drugače - pečeno v pečici. 




Enkrat v toastu, drugič pa na ta način, ki ga bom predstavila spodaj. Zadeva niti slučajno ni zahtevna, sestavine imamo zagotovo tudi doma - in res je dobro. :) Vse kar res potrebujemo je ramekin - majhen in okrogel keramični pekač, ki so namenjeni peki soufflejev. Dobimo jih v vseh bolje založenih trgovinah - moj je iz Spara (se mi zdi), jih imajo pa luštne sedaj tudi v Mercatorju (tudi znižane, če se ne motim). Seveda pa lahko vzamemo tudi malo večji pekač in sestavine povečamo ter imamo zajtrk zase in za dragega/drago. :)

Sestavine:
(za en ramekin)
  • 1 jajce
  • 1 polnozrnati toast
  • naribani sir
  • začimbe po izbiri (jaz uporabila sol, kajenski poper in baziliko)
  • pršut (opcijsko)
  • maslo/olje za namastitev
Postopek:
  1. Vzamemo rezino toasta ali kruh zelo na tanko narežemo. Priporočam, da greste čez toast z valjarjem, saj se manj drobi, ko ga polačimo v ramekin.
  2. Ramekin namastimo z oljem ali maslom ter toast potisnemo notri. 
  3. Nanj položimo pršut, če imate radi pečenega. Jaz ga kasneje raje jem zraven :) Na toast oziroma pršut naribamo nekaj sira. Precej odvisno kako velike ramekine/pekače imamo. 
  4. Na sir ubijemo jajce in postresemo z začimbami - sol, poper in tiste, ki jih imamo radi. Pri meni je to bazilika. :)
  5. Peči damo v predhodno ogreto pečico na 200°C za okoli 10-12 minut. Če je pečeno ugotovimo tako, da ko potresemo ramekin/pekač se jajce še nekoliko trese, vendar je že zakrknil. 
  6. Predlagam, da se jih postreže na krožniku, saj so precej vroči in zna biti iz njih nekoliko težko jesti. ;)

    You Might Also Like

    0 komentarji

    Pošlji mi sporočilo

    Ime

    E-pošta *

    Sporočilo *

    Skupno število ogledov strani