Polnozrnate palačinke z bučkami

10:00

"Sladica in bučke? Gre to sploh skupaj?" Sem se vprašala jaz, ko sem prvič naletela na nek recept (mislim, da je bil za bananin kruh ali brownije), ki je vseboval bučke. Slišala sem do takrat za kakšno korenčkovo torto, niti slučajno pa ne za nekaj kar bi vsebovalo temne bučke iz vrta, ki so se pri meni vedno znašle v solati ali popečene z mozarello. Vendar bolj ko sem o tem razmišljala, bolj se mi je pravzaprav dopadla ideja - ker zakaj pa ne? Vedno rada kaj spremenim, eksperimentiram in če smo iskreni, bučke res nimajo nekega posebno izrazitega okusa, vedno jih je treba nekoliko začiniti. Zato se tudi v brownijih ali v palačinkah gotovo ne bi zelo čutile - in res se ne. :) 




Verjetno te palačinke ne bi bile ravno za otroke, ker je v njih še vedno nekaj zelenegaa! :D ampak če imamo radi zelenjavo, nam zeleni detox smoothie s špinačo ni noben problem spiti, nam bodo tudi tele palačinkice všeč. :) Ne vem sicer kako bi izpade, če bi jih namazali z nutello ali marmelado, vendar so v kombinaciji z jogurtom krasne, še boljše pa z nekaj masla in javorjevim/agavinim sirupom.


Sestavine:
(za 9 palačink)
  • 7 jušnih žlic polnozrnate moke
  • 1 jušna žlica rjavega sladkorja
  • 1/2 skodelice navadnega jogurta
  • 1/2 skodelice naribane bučke
  • 1 jajce
  • 1 čž cimeta
  • 1 čž pecilnega praška
  • ščep soli
Postopek:
  1. Najprej operemo bučko in ji odrežemo konec. Lahko jo naribamo kar v skodelico in postavimo na stran, medtem ko bomo pripravljali druge sestavine. Bučke bodo še nekoliko spustile vodo. 
  2. Jajce ločimo na rumenjak in beljak ter beljak s ščepom soli stepemo v trd sneg.
  3. Skupaj penasto vmešamo rumenjak in sladkor, katerim potem dodamo jogurt in cimet.
  4. Mokrim sestavinam primešamo moko pomešano s pecilnim praškom. Dodamo bučke, ki smo jim iztisnili vodo in premešamo.
  5. Masi najprej primešamo polovico beljaka - Rudolf je zadnjič, ko sem gledala neko njegovo oddajo na 24Kitchen, rekel - "toliko, da se spoznata" :)  Hitreje mešamo po spoznavanju :) nato pa nežno vmešamo še preostanek snega, da ne bi izničili našega stepanja snega. 
  6. Palačinke pečemo na srednjem do nizkem ognju na teflonski ponvi, katero smo namastili z oljem ali maslom. Delamo za jušno žlico velike palačinke.
  7. Palačinko obrnemo, ko se na zgornji strani začnejo pojavljati mehurčki in jo na drugi strani pečemo še kakšno dobro minuto.
  8. Postrežemo jih z jogurtom ali med njih namažemo malo masla in jih na koncu polijemo s sirupom. Jaz žal javorjevega nisem imela in je enako dobro prišel v poštev agavin. :) Če nimamo ne enega ne drugega brez skrbi to lahko izpustimo.

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani