Mini kokosovi kolački z Linolado

10:00

Slastna Linolada je v zadnjem času/letu postala precej popularna v peki. Vsepovsod je najti recepte iz tega odličnega mlečnega namaza. Tudi sama sem že nekajkrat pripravila okusno tortico z Linolado, ki se je tudi pri domačih dobro prijela. Se je pa pozno spomladi (se mi zdi) na trgu pojavila še njena "sestrica" z okusom kokosa. Sem precej težko takrat sploh prišla do nje, kajti drugje kot v Müllerju, je še niso prodajali. Seveda sem bila blazno vesela, ko mi je enkrat le uspelo pograbiti zadnji kozarec. Za kaj natančno bom kokosovo Linolado rabila v tistem trenutku (razen za namazati na kruh) me niti slučajno ni zanimalo. Pomembno je bilo le, da je bila končno v mojih rokah. :) Vendar iskreno me ni povsem prepričala, navadna mlečna mi je še vedno ljubša. Res pa je tudi, da ne spadam med obsedence s čokoladnimi namazi pa naj bo to Nutella, Vikikrema ali Linolada. :)


Seveda pa se kateri koli od čokoladnih namazov vsekakor odlično znajde v peki. Pri torticah, piškotkih ali muffinih. Recept sem nekje našla, ga malo adaptirala in nastali so teli majhni muffin kolački. Že nekaj časa sem iskala pravi recept, da bi končno preizkusila moj novi Wiltonov pekač za mini muffine, ki sem ga od sestre in njenega fanta dobila letos za rojstni dan. Teli kokosovi kolački so se mi zdeli ravno pravšnji, da jih naredim v pomanjšani različici kot okusne kokosove grižljaje. In še bolj primerni so bili za praznovanje zlate poroke kot del peciva za povabljene. :)

Moram pa zares pohvaliti tale super pekač, saj je odlično opravil svojo nalogo. :) Še najbolj mi je bilo všeč, da je čiščenje tako enostavno, tudi če se kaj zapeče na pekač. Pri vseh drugih imam vedno nemalo težav, tu pa ga samo obrišeš z vlažno krpo. Kajti umazala sem ga kar dobro :D se vidi, da nisem navajena na te majhne muffine pri katerih moraš biti kar natančen pri polnjenju vdolbinic. Bo naslednjič boljše - upam. :)


Sestavine:
(za 24 mini kolačkov/muffinov)
  • 120 g pirine moke
  • 40 g navadne bele moke
  • 40 g kokosove moke
  • 30 g sladkorja
  • 1 jajce
  • 1,5 jušne žlice Linolade kokos
  • 2 čž pecilnega praška
  • 150 ml riževega mleka z okusom kokos (moj je iz Spara)
  • 60 g stopljenega kokosovega masla
  • nekaj kokosa in tekoče bele čokolade za okras
Postopek:
  1. Postopek je sila enostaven in enak kot za vse muffine. Jajce, sladkor, kokosovo olje, Linolado in mleko penasto vmešamo skupaj. 
  2. Posebej zmešamo suhe sestavine in jih dodamo mokrim. 
  3. Vse skupaj zmešamo samo toliko, da se poveže skupaj - da ne bomo imeli zbitih kolačkov.
  4. Pečemo 10 min v predhodno ogreti pečici na 180°C. 
  5. Hladimo nekaj minut v pekaču, nato na rešetki.
  6. Povsem ohlajene lahko po želji še okrasimo. Nekaj bele čokolade (okoli 50 g) stopimo nad nizkim ognjem, soparo ali v mkrovalovni pečici. V stopljeno belo čokolado pomočimo vilice in potem z nekaj višine z vilicami stresamo nad muffinom. Višje, ko bomo vilice držali, tanjše bodo nitke.
Ker so mi bili pa zgolj eni muffini premalo, sem se odločila narediti še čokoladno različico. :) Polovico kokosove moke sem nadomestila s kakavom, dodala še 2 jušni žlici kisle smetane, ostalo pa pustila enako. Muffinčki so ravno tako odlično uspeli, če ne še skoraj boljše. :) Prepričana sem, da bi tudi v tem receptu se kisla smetana dobro obnesla, vendar je nisem zapisala zraven, ker ne vem kakšni bi bili. :) Bom pa vsekakor se v prihodnje jih lotila še nekoliko drugače. :)

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani