Pirini lešnikovi vaflji

09:00

Vsi okoli mene so vsaj leto ali več poslušali, kako zelo si želim imeti pekač za vaflje. 😀 Vsekakor bi si ga brez težav kupila vsakokrat, ko sem zavila v kakšno tehnično trgovino ali katerokoli drugo, saj jih sedaj lahko dobiš že praktično povsod, vendar sem se pred nakupom vedno ustavila. Vedno je bil nek dvom, če bom to potem sploh uporabljala ali bo zgolj enkrat v uporabi, nato pa se bo na njem nabiral prah v omari. Zato ga nikoli nisem kupila, a želja je še vedno ostajala. 😃😀

Letos oziroma lansko leto za božič me je božiček naposled le uslišal. 😀😁🎅Očitno so se me že vsi naveličali poslušati okoli tega, tako da sem dobila lušten roza pekač za vaflje in še silikonski model. 😻🙌🙌😀 Pekač sem skoraj takoj preizkusila, do čim sem za silikonski model najprej hotela poiskati kakšen pameten recept. Ugotovila sem, da ni nobene razlike, zato lahko katerikoli recept uporabimo za oba načina peke.


Moji vaflji so bili tokrat pečeni v pečici in so odlično uspeli. In še pred tednom dni sem v Tediju končno našla tale čudovit krožnik iz skrilavca 💓😍 (moram še po kakšnega 😀), ki sem ga že nekaj časa iskala in lahko sedaj na njem postrežem te okusne lešnikove poslastice. 😃 Vaflji so sicer idealen zajtrk za med vikendom, ko si želimo privoščiti nekaj posebnega, ker imamo več časa za pripravo. Sicer nam več kot 20 minut res ne vzame, vendar se čez teden nikomur ne ljubi toliko časa čakati na zajtrk, če nismo preveč jutranja oseba in je bolj ali manj kava naša jutranja hrana. Vaflje pa si lahko privoščimo še brez slabe vesti, saj ne vsebujejo skoraj nič sladkorja in so pripravljeni s pirino moko. Če želimo povsem brezglutensko verzijo, jih v celoti pripravimo z lešnikovo moko. 😉😋


Sestavine:
(za 4 vaflje)

  • 60 g pirine moke
  • 50 g lešnikove moke oz. fino mletih lešnikov
  • 160 ml pinjenca (ali navadno/rastlinsko mleko)
  • 50 ml kokosovega olja
  • 1,5 jušne žlice kokosovega sladkorja
  • 1 jajce
  • 1/2 čž vanilijeve arome
  • ščep cimeta
  • ščep soli
  • 1/2 čž sode bikarbone
  • grški jogurt in sveže sadje za okrasitev
Postopek:
  1. Jajce ločimo na rumenjak in beljak. Beljak s ščepom soli z električnim mešalnikom stepemo v trd sneg.
  2. Posebej zmešamo rumenjak, cimet, vanilijevo esenco, kokosov sladkor, pinjenec in kokosovo olje. Namesto kokosovega olja lahko uporabimo tudi navadno rastlinsko in namesto pinjejnca navadno mleko. Bo pa pinjenec dal vafljem še dodatno rahlost.
  3. K mokrim sestavinam stresemo pirino in lešnikovo moko ter sodo bikarbono. Premešamo le toliko, da se vse skupaj poveže. 
  4. Masi dodamo sneg iz beljakov in jih nežno vmešamo, da ne zbijemo vsega zraka ven.
  5. Nadevamo silikonski model z maso za vaflje do robu in ga prestavimo na pekač ali kakšen pladenj, saj bomo lažje rokovali z modelom, da se nam ne bo kaj zlilo mase čez njega. 
  6. Vaflje pečemo v predhodno ogreti pečici na 200-210°C (odvisno od vaše pečice - če ne deluje preveč dobro, pečemo na več stopinjah) okoli 12-15 minut. Po 10 minutah v vsakem primeru malo preverimo, da jih ne bomo po nepotrebnem prepekli. 
  7. Vaflje vsaj 5 minut minut hladimo na kuhinjskem pultu, saj je silikon prevroč in tudi vaflji nam lahko razpadejo, ko bomo prevroče skušali vzeti ven. Ko so se malo ohladili, jih previdno vzamemo ven in pazimo, da se ne opečemo!
  8. Postrežemo jih z nekaj svežega sadja in grškega jogurta, ki se odlično prileže poleg.
Želim vam čudovit vikend in dober tek! 😉



You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani