Cimetove palčke

14:00

Že precej kmalu sem ugotovila, da se v hladilniku ali zamrzovalniku vedno splača imeti nekaj listnatega testa. Včasih te to reši iz situacije, ko nimaš nič sladkega za postreči ali pa nemara slanega. Listnato testo mi je ravno zato všeč, ker lahko pripraviš toliko različnih stvari iz njega.


Jaz velikokrat ob vikendih delam rogljičke, ki se zares priležejo ob kavici in še vsi jih imamo radi. Le kaj je boljše od svežega, še vročega, rogljička z nutello? 😋😀 Da recimo ne omenjam kakšnih pizza rolic ali pestovih palčk? Jaz sem za novo leto sicer pripravljala malo "izboljšano" verzijo in je bila smrečica. 😀😃


Za cimetove palčke ne potrebujemo drugega kot listnato testo, malo masla in sladkor pomešan s cimetom. Po eni stani zelo spominja na cimetove rolice, samo brez glazure, ki pa jo vsekakor lahko tudi naredimo. 

Sestavine:
  • 2 roli razvaljanega listnatega testa
  • stopljeno maslo za premaz (cca 2 jušni žlici)
  • 30 g sladkorja
  • 1 čajno žličko cimeta
Postopek:
  1. Maslo stopimo nad nizkim ognjem ali v mikrovalovni pečici. Premažemo eno razvaljano listnato testo.
  2. V skodelici zmešamo skupaj cimet in sladkor. Potresemo po listnatem testu, ki smo ga pravkar namazali z maslom. Potresemo toliko kot želimo, da bo sladko. 
  3. Čez položimo drugo razvaljano listnato testo. Z nožem ali nožem za razrez pice naredimo za 1 cm ali več široke trakce, ki jih nato razpolovimo. Naše palčke bi bile sicer prevelike. 
  4. Na koncih testo dobro stisnemo skupaj, nato pa ga vrtimo, da se zvije in dobi neke vrste spirale. 
  5. Odlagamo jih na peki papir vsaj 1 cm narazen, saj se med peko nekoliko poveča in razleze.
  6. Pečemo jih okoli 15-20 min (odvisno od vaše pečice) na v predhodno ogreti pečici na 180°C. 


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani