Granola parfait

10:00

Tako zelo enostavno, da temu že težko rečemo pravi recept. 😃😉 Vse kar potrebujemo je le nekaj sestavin, ki jih imamo zagotovo doma na zalogi in pred seboj imamo v trenutku krasen zajtrk s kosmiči nekoliko drugače.


Parfait na kratko pomeni sladico postreženo v visokem kozarcu z različnimi plastmi kreme in sadja. Jaz bom tokrat pripravila Ameriško verzijo, ki vključuje granolo, jogurt in sadje - idealno za zajtrk. 😉 Meni so na tak način kosmiči zelo všeč, ker so postreženi nekoliko drugače in še prikupno izpadejo natreseni v kozarcu v plasteh. Navsezadnje le najprej jemo z očmi. 😉


Sestavine:
  • domača granola kot je kokosova ali božična ali navadni ovseni kosmiči
  • grški jogurt
  • zamrznjeni gozdni sadeži (opcijsko)
  • sveže sadje
  • oreščki (opcijsko)
Postopek:
  1. Sestavine prilagodimo glede na okus in za koliko oseb bomo pripravljali zajtrk. V dva navadna kozarca ali kozarec za vlaganje (jaz sem uporabila kar od marmelade) na dno najprej natresemo granolo oziroma ovsene kosmiče. 
  2. Sama sem potem pokuhala nekaj zamrznjenih gozdnih sadežev in jih dodala nad kosmiče, vi pa lahko ta del po želji tudi izpustite. 
  3. Naslednja plast je grški jogurt, saj je kremast in okusen ter na našo prebavo naj bi blagodejno vplival.
  4. Po vrhu samo še položimo narezano sveže sadje ali oreščke. 
  5. Če imamo višji kozarec ponavljamo ta postopek dokler nam ga ne zmanjka, plasti pa seveda lahko tudi zamenjamo. 😉
Dober tek! 😉


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani