Mexico sendvič

13:00

Precej prepričana sem, da nisem edina, ki obožuje mehiško hrano in slastne tortilje. Kot sem tudi prepričana, da po okusnem mehiškem kosilu, ne ostane samo meni par tortilj v odprti embalaži in odprt kozarec salse oziroma nacho sira v hladilniku. Takoj, ko zatlačim odprte tortilje v omaro, prav hitro pozabim nanje. Spomnim se čez kakšen teden, dva ali celo mesec in takrat kljub "varnostnim ukrepom," ko sem jih zalepila z lepilnim trakom, da se ne bi popolnoma izsušile, niso več takšne kot bi morale biti. In tudi tisti odprti nacho sir ni več tak kot bi moral biti. Zato je tale prigrizek krasna alternativa, kako porabiti sestavine do konca. 


Jaz ga obožujem v dneh, ko nisem še dovolj lačna, da bi si pripravila prave tortilje z zelenjavo in mesom, vendar pa ne bi jedla navadnega toplega sendviča. Diši mi nekaj mehiškega in ker imam od prej še nekaj stvari za porabiti, se raje lotim priprave sendviča na takšen način. Vzame nam minimalno časa, le toliko kolikor potrebuje kontaktni žar, da naš okusen sendvič malo popeče. :)

Sestavine:
  • nariban sir
  • naribana salama ali narezana na koščke (opcijsko - jaz je ne uporabljam, ker je ne maram)
  • 1 čž ketchupa
  • 1 čž nacho sira ali salse (kar imamo pač v hladilniku)
  • tortilje
  • koruza (opcijsko)
Postopek:
  1. Sam postopek ne bi mogel biti bolj enostaven. Tortiljo namažemo z nacho sirom in ketchupom. Ne namažimo povsem do robu, saj se nam sicer zna zgoditi, da bo vse steklo ven, kar pa res ne želimo.
  2. Na sredino naribamo sir in po želji tudi salamo in koruzo. Nato samo še vse konce tortilje zvijemo skupaj. Pazimo le toliko, da je res dobro zvita povsod, da ne bomo imeli potem vsega po kontaktnem žaru.
  3. Gumb obrnemo na medium (vsaj pri nas je tako) in pečemo dokler ne ugasne lučka oziroma so po tortiljah že poznajo zapečene črte od žara. :)
  4. Postrežemo si vroče, po želji s kakšno svežo zelenjavo. 
Dober tek! :)


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani