Pirini vaflji pripravljeni v kontaktnem žaru

21:02

Zadnjih nekaj dni ali že bolj cel teden sem preprosto obsedena s temi vaflji. Pripravila sem že toliko različnih kombinacij, da praktično ne štejem več. Na recept sem na strani Anina kuhinja naletela povsem slučajno. Že enkrat prej sem zasledila podoben recept in se ga lotila, vendar je bilo vse skupaj popolna katastrofa. Masa je vsepovsod tekla, se prijela za kontaktni žar in lahko si predstavljate moje razočaranje. Žal nimam pekača namenjenega prav peki vafljev oziroma zaenkrat še odlašam z nakupom, ker se mi bolj zdi, da bi to bila muha enodnevnica. :) Nekaj dni bi bil v uporabi, dokler se jih ne bi prenajedla in bi romal v zadnji del omare. Zato sem bila toliko bolj vesela Aninega recepta in videa, kjer sem se lahko na lastne oči prepričala, da vaflji-palačinke uspejo tako kot morajo. 


Po prvem uspešnem poskusu peke vafljev, sem seveda morala začeti malo spreminjati vse skupaj in si našla verzijo, ki meni najbolj osebno ugaja. 

Sestavine:
  • 100 g pirine moke
  • 50 g pšenične polnozrnate moke
  • 50 g navadne bele moke
  • 50 ml olja
  • 230 ml mleka
  • 2 jušni žlici agavinega sirupa
  • 2 čž pecilnega praška
  • 1 jajce
  • ščep soli
  • 1/2 čž vanilijeve arome
  • 1/2 čž cimeta
  • čokolada/nutella/marmelada/sveže sadje
  • olje za premaz pekača
Postopek:
  1. Najprej ločimo beljak od rumenjaka. Beljak skupaj s ščepom soli stepemo v trd sneg in ga postavimo na stran.
  2. V drugi posodi z električnim mešalnikom skupaj stepemo rumenjak, cimet, vanilijo, olje in mleko. 
  3. K mokrim sestavinam stresemo suhe in vse še malo stepemo z mešalnikom, da se vse lepo poveže skupaj.
  4. K zmesi počasi najprej vmešamo z lopatko polovico snega. Sneg vmešavamo kot bi rezali skozi zrak, zato da bodo vaflji kasneje čim bolj puhasti. Nato enako vmešamo še drugo polovico snega.
  5. Kontaktni žar ogrejemo na medium in po nekaj minutah, ko je že precej vroč, vendar lučka še vedno gori, ga s silikonskim čopičem po obeh žar ploščah namažemo z oljem.
  6. Delamo za jušno žlico velike vaflje oziroma tolikšne kot sami želimo. Seveda pa jih bomo dobili več, če bodo manjši. 
  7. Pečemo jih manj kot minutko oziroma dokler niso zlato-rjave barve.
  8. Postrežemo jih namazane z nutello ali marmelado. Meni osebno pa so najljubši zloženi v "stolpec" (kot ameriške palačinke) s stopljeno črno čokolado in svežim sadjem. 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani