Francoski opečenec s cimetom

12:40

Spomnim se, kako sem ga oboževala, ko sem bila še majhna in sem se pazila pri stari mami. Le da se takrat temu ni reklo s takšno fino besedo kot je "french toast" oziroma francoski opečenec. Ne, pri nas smo to imenovali pohane šnite- okusne in predvsem sladke. Da so se kdaj znale cediti od maščobe, me pri 6+ let zares ni zanimalo. :) Pohane šnite ali francoski opečenec je idealni posladek, zajtrk ali večerja, ko imaš že par dni star kruh ali toast, ki je še povsem dober, le suh postane. In zakaj bi hrano vrgel proč, ko jo lahko pripraviš na drugačen in zelo okusen način; v teh časih tudi na zdrav način. Olje zamenjaš za kokosovo, navadno belo štruco pa za polnozrnati kruh. Z nekaj adaptacijami imaš lahko nazaj svojo priljubljeno in sladko jed iz otroštva. :)




Sestavine:
  • 120 ml mleka
  • 1 jajce
  • 4 rezine polnozrnatega toasta ali kruha
  • 1/2 ČŽ vanilijeve arome
  • 1 JŽ rjavega sladkorja
  • 1/2 ČŽ cimeta
  • sveže sadje po izbiri
  • kokosovo olje/maslo za pečenje


Postopek:
  1. Nekaj dni star kruh narežemo na 1 cm debele rezine ali vzamemo toast, ki je že nekoliko suh. Brez težav lahko opečenec pripravimo tudi s svežim toastom ali kruhom.
  2. V posodi penasto vmešamo mleko, jajce in vanilijevo aromo.
  3. Na srednji ogenj pristavimo večjo ponev in v njej raztopimo kokosovo olje ali navadno maslo.
  4. Vsak toast ali rezino kruha pomočimo v zmes jajca in mleka, da se dobro napije tekočine. 
  5. Pečemo dokler niso rezine zlatorjave oziroma bolj rjave kot zlate. Če se nam zdi, da se prehitro pečejo in žgejo, ogenj zmanjšamo. 
  6. Medtem ko se naši opečenci pečejo, pripravimo cimetov sladkor s katerimi jih bomo potresli. Veliko jušno žlico sladkorja zmešamo s cimetom in toast potresemo takoj, ko ga prenehamo peči.
  7. Postrežemo s svežim sadjem po izbiri, meni so bile najbolj pri srcu sveže jagode. 


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani