Ferrero krofki

20:00

Ameriških krofkov (donuts) sem se imela namen lotiti že zares zelo zelo dolgo, vendar sem se pred tem vedno ustavila, ko sem gledala cene teh pekačev za krofke, saj znajo biti res astronomske za nekaj, kar potem niti ne bi prav veliko uporabljala. 😕 Zato sem vsako leto samo delala plane, kako bom naslednje leto to mogoče spekla okoli pusta, saj so te krofki res fascinantni in lahko jih narediš na 1001 način. 



Predvsem pa ti jih ni treba ravno nujno cvreti, ampak jih lahko pač spečeš kot muffine. Tudi recept lahko vzameš od kakšnih muffinov, ki so ti najljubši. Vsa srečna sem kakšen teden nazaj odkrila precej znižane silikonske modelčke za te ameriške krofe v Mercatorju od znamke Zenker (cca 5€/6 kom) in se odločila, da jih vzamem. Seveda sem ga morala takoj poizkusiti in nastali so teli slastni lešnikovo čokoladni krofki, ki sem jih poimenovala kar Ferrero. 😀 Za jutrišnji pust se jih res splača narediti ali pa pač kasneje, če se ne boste ravno v postnem času odpovedali vsem možnim slaščicam. 😉


Sestavine:
(za 6 krofkov)

  • 1 jajce
  • 2 žlici olja
  • 80 ml mleka
  • 60 g sladkorja
  • 100 g moke
  • 1 žlico mletih lešnikov
  • 1 žlico kakava v prahu
  • 1 žlico koruznega škroba (ali moke)
  • 1/2 žličke pecilnega praška
  • ščep soli
  • nekaj nutelle
  • 60 g temne čokolade
  • nasekljani praženi lešniki

Postopek:

  1. Zmešamo skupaj jajce, mleko, sladkor in olje. 
  2. Posebej zmešamo moko, kakav, mlete lešnike, koruzni škrob, pecilni in sol.
  3. Mokre sestavine dodamo k suhim in premešamo le toliko, da se povežejo med seboj.
  4. Nekoliko napolnimo silikonske modelčke za krofke in dodamo malo Nutelle (opcijsko), ki smo jo nekoliko stopili. Lažje jo bomo dodali, saj so modelčki majhni. 
  5. Pokrijemo Nutello še z eno plastjo testa. Modelčki naj bodo okoli 3/4 polni.
  6. Pečemo v pečici ogreti na 180°C okoli 10-12 minut. Naredimo test zobotrebcem, če so res pečeni - ko ga zapičimo v krofek, mora priti ven čist. 
  7. Povsem jih ohladimo, medtem pa pripravimo čokoladni obliv in lešnike.
  8. Lešnike suho prepražimo v pečici (damo na 200°C pražit za 8 minut) ali na ponvi. Prepraženi so, ko lepo zadišijo in lahko odstranimo lupinico iz njih. Nasekljamo jih.
  9. Nad soparo ali v mikrovalovni stopimo čokolado in vsak zgornji del krofka pomočimo v tekočo čokolado. Na koncu jih za boljši okus potresemo še z lešniki.
Prijetno sladkanje! 😊


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani