Bele čokoladne praline s pistacijo

12:00

Spomnim se še, ko sem se prvič spravila narediti domače praline - bilo je ravno pred Valentinovim. 😊 Hotela sem spremembo od teh klasičnih Milka srčkov in sem na spletu poiskala recepte za domače praline. V trgovini sem kupila klasičen silikonski modelček za praline, čokolado in sladko smetano ter se lotila pralin. Kakšna packarija je bilo to. 😂😃😃 Stopljene čokolade je bilo povsod polno in kuhinjski pult je bil grozen. 😀 Ampak se seveda s časoma naučiš kakšnih trikov, ki ti potem prihranijo veliko časa pri pospravljanju. 😊 


Eden izmed teh trikov je zagotovo, da čokolado topiš v nekoliko večji posodi, saj moraš čokolado iz modelčka stresti nazaj v skledo. Kot je tudi trik, da silikonski modelček položiš na pladenj ali kuhinjsko desko, katero si obložil z alu folijo. Folijo samo obrišeš ali celo zamenjaš, ko jo napackaš s čokolado. Tako ti pult ostane čist in čokolade nimaš vsepovsod. 😉 Cel postopek s slikami si lahko ogledate tukaj, ko sem delala čokoladne praline z viskijem. 


Bela čokolada in pistacije gresta odlično skupaj, zato sem se tokrat tudi namenila narediti takšne praline. Pralin sicer že precej časa nisem delala, saj je prišlo vse drugo prej na vrsto in ker je bil ravno takšen dan za zaljubljene, sem se jih namenila ponovno narediti. Že vsaj pred letom sem si kupila ta čudovit silikonski modelček za res malo denarja (mislim, da je bil 1€) in moram reči, da je bil odličen nakup. Izjemno mi je všeč, da pridejo srčki tako zelo do izraza. 😊😍 Moraš pa s takim modelčkom nekoliko bolj previdno ravnati - dati nekaj več čokolade in biti pazljiv, ko jemlješ praline ven. Na koncu jih za lepo darilce, le še zložimo v lepo škatlico s pentljo. Jaz sem svojo našla v Tediju in ker mi rjav pokrov ni bil všeč, sem ga pobarvala z akrilno zlato barvo. 😀😉


Sestavine:
  • 200 g bele čokolade
  • pistacijev namaz
  • nekaj soljenih in oluščenih pistacij
Postopek:
  1. 200 g  bele čokolade nalomimo na čim manjše koščke. Še najboljše je sicer, da jo kar fino zmeljemo v blenderju. To pomaga pri tem, da se čokolada nato bolj enakomerno topi.
  2. 40 g čokolade postavimo na stran, 160 g pa pretresemo v ognjevarno posodo. Na plin/ploščo postavimo posodo z vodo in jo zavremo. Vode ne potrebujemo veliko - za 2 prsta ali nekaj takšnega. Ko voda zavre, postavimo posodo s čokolado nad soparo in jo počasi topimo. Pri tem moramo biti zelo previdni, da čokolade ne segrejemo preveč. 
  3. Ker smo čokolado predhodno zmleli, se nam bo bolje topila in mešati začnemo šele, ko se na robovih posode čokolada že topi. 
  4. Mešamo le toliko, da se čokolada hitreje stopi. Ko imamo stopljeno, ji dodamo še tistih 40 g, ki smo jo prej postavili na stran, da čokolado dodatno ohladimo. 
  5. Posodo pa nekajkrat udarimo ob pult, da se znebimo mehurčkov. Pult si zaščitimo s peki papirjem ali alu folijo. Celotna izdelava je lahko zelo "umazana" in to nam bo prihranilo čas pri čiščenju kuhinjskega pulta. :)
  6. Modelčke do vrha nadevamo s stopljeno čokolado - nato pa modelček obrnemo na glavo in čokolado stresemo nazaj v skledo.
  7. Stopljeno čokolado hočemo samo po robovih modelčka, saj jih bomo napolnili s sladkim polnilom.
  8.  Kar čokolade ostane po vrhu, s kovinsko lopatko postrgamo stran. Jaz sem si največkrat pomagala kar s tisto za torte, lahko pa vzamemo katero koli imamo doma.  Vrh silikonskega modelčka poskusimo čim bolj očistiti na ta način, saj s tem ne zavržemo nič čokolade in še praline bodo lepše. Modelček pa spet nekajkrat udarimo ob pult, da gredo zračni mehurčki ven in morebitne luknjice, ki nastanejo, zapolnimo s čokolado. Jaz sem pri svojem modelčku dodatno dodala še slabe pol žličke čokolade, zato da so se popolnoma pokrile režice od modelčka. Sicer bi se praline lahko zlomile, ko bi jih jemali ven. 
  9. Za najmanj pol ure modelček postavimo v hladilnik.
  10. Z žličko nadevamo pistacijev namaz v modelčke. Ker je pač temnejši, se nam bo svetil ven iz bele čokolade. Dodamo v vsako pralino še nekaj nasekljanih soljenih pistacij. Soljenih zato, da dajo malo protiuteži vsemu sladkemu. Namaza nadevamo nekaj milimetrov pod vrhom ali do polovice. 
  11. Ko nadevamo vse modelčke, spet postavimo nazaj v hladilnik za okoli pol ure. Pistacijev namaz se mora malo potrditi. 
  12. Stopljena čokolada se nam je med vsem tem zagotovo že nekoliko potrdila, zato jo damo še enkrat nad soparo, da se rahlo stopi. 
  13. Stresemo/zlijemo/nadevamo jo čez celoten silikonski modelček in ostanek z lopatko ali nožem postrgamo stran. Poskusimo čim bolj očistiti prazne prostore silikonskega modelčka, ker se čokolada rada strdi poleg praline in jih moramo potem strgati stran, kar pa zna rahlo pokvariti izgled.
  14. Modelček postavimo za najmanj 2-3 ure v hladilnik, da se res vse dobro poveže oz. sprime skupaj. Če bomo preveč neučakani, nam bodo praline razpadle, ko jih bomo spravljali ven iz silikoskega kalupa. Odsvetovala bi uporabo zamrzovalnika, čeprav se nam morda mudi. Praline bodo lepše, če se bo čokolada počasi strdila.
  15. Ko so naše praline res počakale par ur, jih obrnemo na glavo in previdno potisnemo ven iz modela. Bodimo pri tem opravilu nežni, da ne bomo nehote strli praline. Sicer je krasno pojesti kakšno ali dve, ker smo jih uničili, vendar je škoda vloženega truda, da bi jih šlo preveč za tisto "moram nujno poizkusiti, če je zares dobra." 😀😉 
Prijetno sladkanje! 😉

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani