Mojito sladoledne lučke

22:47

Poletja je morda res že skoraj povsem konec, vendar nikjer ne piše, da si ne moremo še vedno privoščiti kepice sladoleda ali odlične domače sladoledne lučke - sploh takšne, ki vsebuje še malo alkohola, kajne? 😀😉


 Mojito je v zadnjem času moja priljubljena pijača med koktejli, saj je izjemno piten in ni presladek. Sladko pijačo oziroma koktejl, ki vsebuje še precej alkohola, spiješ skoraj na dušek in enako hitro ti gre naravnost v glavo. 😃 Ravno zato na morju ali zunaj v družbi sedaj raje spijem kaj drugačnega. 😋


Mojito lučke so izjemno osvežilne in pravšnje za vsakogar, ki ima rad omenjeno pijačo in ledene lučke. Jaz sem v svojih lučkah uporabila domač metin sirup, ki sem ga od prijateljice dobila za rojstni dan in sem ga bila zaradi nameravanega ledenega posladka izjemno vesela. 😍😊


Sestavine:

  • 350 ml vode ali kokosove vode
  • 50 ml ruma
  • 50 ml limetinega soka
  • 5-6 žlic metinega sirupa
  • naribana lupinica dveh limet

Postopek:

  1. Naribamo lupinico limet in jih ožamemo. 
  2. V vrč nalijemo vodo, limetin sok in lupinico, metin sirup in beli rum. Premešamo.
  3. Vlijemo v modelčke za sladoled in za pol ure postavimo v skrinjo, da se nekoliko potrdi.
  4. V že nekoliko strjene lučke potisnemo še plastične ali lesene paličice in lučke za najmanj 6 ur ali čez noč postavimo v skrinjo. 
  5. Plastični modelček naslednji dan nekaj sekund pridržimo pod toplo vodo, da se bodo lažje ločili od lučk. 
Prijetno ledeno alkoholno osvežitev! 😀


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani