Domači mehiški tortilja čips

13:22

Včasih se nedvomno ne zavedamo, kako lahko je doma pripraviti kakšne slane prigrizke. Sama pristaš krompirjevega čipsa ali smokija v zadnjih letih nisem več. Jem ga samo občasno na kakšnih zabavah in še tam se ga poskušam izogniti, saj vem, da ko bom vzela enega ne bom mogla nehati dokler ne bo vsega zmanjkalo. Zato se ga raje sploh ne pritaknem. 😃 Dokaj podobno je tudi s tortilja čipsom, vendar je meni osebno precej ljubši in še zdi se mi, da ne morem kar v hipu udušiti cele vreče čipsa. Ali pa se mi to samo zdi? 😀😃


V glavnem, pred nekaj časa sem naletela na recept kako pripraviti svoj lasten tortilja čips. Povsem enako hrustljav kot kupljeni, vendar iz mnogo razlogov precej bolj zdrav. In neverjetno lahko ga je pripraviti. 😯😮😲 V trgovini samo kupiš izbrane tortilje - pšenične, koruzne, polnozrnate, špinačne, pekoče,... (v Lidlu imajo pestro izbiro najrazličnejših tortilj po ugodni ceni) dodaš nekaj začimb, malo olja in je to to. Idealna ideja, če ti zapaše nekaj slanega in v omari imaš par odprtih tortilj. Ali pa imaš zvečer kakšno zabavo, morda samo povabljenih nekaj prijateljev na druženje in pripraviš svoj lasten čips - takšen kot je tebi najbolj všeč. Kaj bi si človek še želel več od sicer nezdravega prigrizka? 😊



Sestavine:
  • tortilje po izbiri (jaz sem tokrat imela špinačne in s paradižnikom)
  • olivno olje ali olje/maslo v spreju
  • sol
  • začimbe po izbiri - čili, sladka paprika, poper, ... (kar vam srce poželi)
Postopek:
  1. Vsako tortiljo najprej po obeh straneh s silikonskim čopičem namažemo z oljem ali pa jih z njim pošpricamo. Super je, če imamo maslo v spreju. 
  2. Tortilje zložimo v kupček in jih z navadnim nožem ali tistim za pizze razdelimo na osem delov, da dobimo trikotnike - enako kot pri pizzi.
  3. Tortilje zložimo na pekač. Pazimo, da se kje slučajno ne pokrivajo, saj se ne bodo hrustljavo zapekle. 
  4. Ko imamo vse trikotnike zložene na pekač po njih potresemo sol in izbrano mešanico začimb. Tukaj si lahko damo duška, saj si naredimo po takem okusu kot so nam najbolj všeč. Če slučajno ne maramo pekoče, vse samo posolimo. 
  5. Čips damo v predhodno ogreto pečico na 200°C za okoli 3-4 minute, toliko da so zapečene. V zakup moramo sicer vzeti, da se nam bo kakšen pekač zagotovo zažgal, ker je včasih le pol minute preveč in so že črne. Jaz sem jih delala že nekajkrat pa so vsakič kakšne prišle ven iz pečice že čisto črne. 😀
  6. Postrežemo še topel čips s kakšno okusno mehiško pomako ali kislo smetano. 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani