Marmorirane lučke z gozdnimi borovnicami in kokosovim mlekom [VG]

13:00

Domače sladoledne lučke so res pravi hit in naredimo jih lahko praktično iz česarkoli. Najsi bodo povsem sadne, kot moje z lubenico in limetami, ali pa naredimo bolj kremaste in mlečne. Možnosti imamo mnogo in domišljiji ali željam lahko damo prosto pot.



Vse kar potrebujemo je še modelček za sladoledne lučke, ki sem jih jaz zelo ugodno dobila v Kiku, uporabite pa lahko tudi navadne plastične lončke v katere nato zapičite nekoliko debelejše slamice. Enako dobro bo nalogo opravil tudi pekač za muffine ali silikonski modelčki. Zato le veselo na delo in čez nekaj ur boste že lahko uživali v slastnih borovničevih lučkah.


Jaz sem jih z njih veselo naredila čudovite marmorirane lučke, saj mi je sveže gozdne borovnice bilo škoda samo dati zamrzniti. Sladoled je veganski [VG], ker sama mleka ne smem, kokosovo mleko pa lahko najdete ugodno v Lidlu (meni je trenutno najljubši njihov) 

Sestavine:
(za 4 večje sladoledne lučke)
  • 1 pločevinko kokosovega mleka (400 g)
  • 2 žlici kokosovega jogurta (jaz sem uporabila znamke Joya)
  • 3 žlice medu, agavinega ali javorjevega sirupa
  • 150 g gozdnih borovnic

Postopek:
  1. Borovnice s paličnim mešalnikom ali v multipraktiku spasiramo v pire. Dodamo eno žlico tekočega sladila - medu, agavinega ali javorjevega sirupa. Po mojem mnenju se to obnese bolje kot katerikoli kristalen sladkor. 
  2. Kokosovo mleko je dobro imeti v hladilniku ali ga vsaj za eno uro postavimo v skrinjo, da se strdi. Pločevinko nato odpremo in mleko, ki se je nabralo na vrhu mora biti strjeno, tako da, ko ga zajamemo z žlico, obdrži svojo obliko. Pretresemo ga v multipraktik ali posodo, kjer ga z električnim mešalnikom zmešamo, da dobimo kremasto strukturo. Kokosova voda, ki je ostala na dnu pločevinke pa uporabimo za smoothije ali jo kar spijemo. Je zelo dobra. 😉
  3. H kokosovemu mleku dodamo še jogurt in 2 žlici sladila. Premešamo.
  4. Tekoče borovnice prelijemo v vrč, saj bomo tako lažje in brez velike packarije napolnili modelčke za lučke. V vsak modelček nalijemo do slabe polovice borovnic. 
  5. Nato čez borovnice do vrha nadevamo kremasto kokosovo mleko. Da dobimo lep marmoriran vzorec, nato samo z nožem ali žličko sežemo v modelček in obe plasti malo premešamo med seboj, da dobimo lep vzorček. 
  6. Vstavimo še plastične ali lesene palčke za sladoled in postavimo modelčke za 6 ur ali najbolje kar čez noč v skrinjo. 
  7. Če nam lučke ne bodo hotele iti lahko ven iz modelčka, jih nekaj sekund držimo pod toplo vodo. Seveda pri tem pazimo, da ne zmočimo še sladoleda. 😀

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani