Limetina torta z matcho in kokosom

15:55

Poletni meseci so že z vsakim dnem bližje in s tem tudi vedno toplejše vreme. To je tudi moj čas, saj sem povsem poletni človek in najbolj uživam, ko se temperature ne spustijo po 25°C, ker sem sicer precej zamrznjene sorte in me vedno kaj zebe. 😊🌞


V vročih poletnih dneh se večini prileže kakšen bolj osvežilen posladek. Največkrat je to dober sladoled ali sadna kupa, tortico si vsaj jaz privoščim ob bolj posebnih priložnostih ali če vem, da je res osvežilna. Težke čokoladne sladice tako ostanejo bolj za hladnejše mesece. Lani sem za svoj rojstni dan spekla oziroma naredila svoj prvi cheesecake, ki je zaradi svojega okusa doživel pri vseh velik uspeh. Glede na to, da praznujem konec junija in da tortica z limetami ne bi mogla biti še bolj osvežilna na vroč poletni dan, ni bilo čudnega, da je bila vsem všeč. 😃


Tokrat sem tortico še malo nadgradila od Limetine z avokadom in jo naredila še nekoliko bolj posebno, saj sem v kremo zamešala matcho za dodaten okus in lepo zeleno barvo. 😊 Matcha je vrsta posebnega japonskega zelenega čaja, ki je fino mlet prah in ga pridobivajo s posebno pridelavo. Čaj je zelo cenjen, ker povečuje koncentracijo, izboljšuje bistroumnost, v sebi pa ima tudi 5x več kofeina kot kava. Več o matchi si lahko preberete tukaj, vsekakor pa se splača kdaj poizkusiti čaj, če ne doma pa v čajnici. Zeleni čaj na nekoliko drugačen način kot smo ga sicer vajeni. 😉 Če matche v tortici ne želite oziroma ne veste kako bi se obnesla pri vaših gostih, jo brez težav izpustite. Torta bo prav tako odlična, le zelene plasti ne bo imela. 😄😉


Sestavine:
(za premer torte 24 cm)

Za piškotno dno:
  • 210 g maslenih piškotov
  • 100 g masla
Za limetino kremo z matcho:
  • 100 g bele čokolade s kokosom 
  • 50 g sladke smetane
  • 500 g maskarpone sirčka
  • 250 g sladke smetane
  • 60 ml sveže iztisnjenega soka limete (potrebujemo 2-3) 
  • naribana lupinica dveh limet
  • 50 g sladkorja v prahu
  • 5 lističev želatine
  • 2-3 čž matche prahu (po želji lahko tudi več, odvisno kako intenziven okus želite)
Za kokosovo kremo iz bele čokolade:
  • 100 g bele čokolade s kokosom 
  • 300 g sladke smetane
  • 3 lističi želatine
Za okrasitev (opcijsko):
  • 100 g sladke smetane
  • 150 g maskarpone sirčka
  • 40 g sladkorja v prahu
  • 2-3 žlici Bounty namaza (jaz sem ga našla v L'Eleclerku)
  • 2 limeti 
Postopek:

Za piškotno dno:
  1. Piškote najprej zmeljemo v drobtine kar v multipraktiku. Lahko jih damo tudi v vrečko, jo dobro zavežemo in z valjarjem toliko časa udarjamo po njej, da se piškoti povsem zdrobijo.
  2. Drobtinam dodamo stopljeno maslo in žlico mleka, saj se tako kasneje lažje reže.
  3. Naše piškotno dno stresemo v pekač obložen s peki papirjem (lažje bomo odstranili) ali na pladenj na katerega smo postavili nastavljiv obod za torte, ki je znotraj oboda obložen z acetatno folijo ali peki papirjem. 
  4. Piškotne drobtine razporedimo po celotni površini in jih pogladimo z žlico ali nanje pritiskamo s spodnjim delom kozarca. 
  5. Postavimo jih v hladilnik za 20 minut ali v zamrzovalnik za kakšnih 10 minut, da se maslo strdi. 
Za limetino kremo z matcho: 
  1. Belo čokolado nadrobimo v skledo in poleg prilijemo 50 g sladke smetane. Skledo postavimo nad kozico v kateri vre nekaj vode. Pazimo, da se spodnji del sklede ne dotika vode. Čokolado skupaj s smetano tako raztopimo nad soparo.
  2. Ko se čokolada povsem stopi, vanjo dodamo zmehčane in ožete lističe želatine, ki smo jo predhodno namakali v hladni vodi. Premešamo.
  3. Dobro je, da je maskarpone sirček sobne temperature, saj ga bomo tako lažje kremasto zmešali z električnim mešalnikom. Maskarpone sirčku dodamo sladkor v prahu in nato poleg naribano lupinico ene limete. Nato limete še ožamemo in sok prilijemo zraven. Ne pozabimo na Matcho. Premešamo, da se vse dobro poveže med seboj. 
  4. Hladno smetano direktno iz hladilnika stepamo, dokler ni trdno stepena. Mora biti res hladna, sicer se nam lahko sesiri. 
  5. V maskarpone sir nežno vmešamo stopljeno čokolado (ne sme biti vroča!) in nato na koncu nežno vmešamo še sladko smetano.
  6. Model s torto vzamemo s hladilnika in na piškotne drobtine nadevamo limetino kremo in čim lepše pogladimo, da bo povsod enako kreme. Postavimo v hladilnik za najmanj 15-20 minut, da se krema nekoliko potrdi in da nam je naslednja plast ne bo spodrinila. 
Za puhasto kremo iz bele čokolade s kokosom: 
  1. Enako kot prej belo čokolado nadrobimo v skledo in poleg prilijemo 50 g sladke smetane. Čokolado skupaj s smetano tako raztopimo nad soparo.
  2. Ko se čokolada povsem stopi, vanjo dodamo zmehčane in ožete lističe želatine, ki smo jo predhodno namakali v hladni vodi. Premešamo in ohladimo na sobno temperaturo.
  3. Preostanek smetane trdo stepemo in na koncu poleg prilijemo stopljeno čokolado. Nežno premešamo in kremo nadevamo čez limetino. Po vrhu spet lepo pogladimo in torto za vsaj 6 ur, še najbolje čez noč, postavimo v hladilnik. Pokrijemo jo tudi z kuhinjsko plastično folijo, da se ne navzame vonjav iz hladilnika. 
Za okrasitev:
  1. Okrasite jo lahko z le nekaj narezanimi limetami, limetino lupinico in kokosom, če želite bolj preprosto ali naredite kremo za nekaj manjših rozet. 
  2. Maskarpone sir sem jaz zmešala skupaj s sladkorjem v prahu in Bounty namazom. Smetano sem trdno stepla in jo primešala zraven, da sem dobila lepo kremo. Vse skupaj sem za eno uro postavila v hladilnik, da se je bolj potrdilo in je bilo lažje okraševati. 
  3. Nato sem nadevala dresirno vrečko in po robu torte naredila veliko majhnih kupčkov, namesto večjih rozet. Nato sem po sredini torte to še ponovila, tako da sem dobila tri vrste. Med vsako vrsto sem natresla ali kokos ali naribano limetino lupinico, da ni torta izpadla preveč bela. 😊Med vsakih nekaj kupčkov pa sem še za dodatno barvo postavila na četrtine narezane limete.
Prijetno sladkanje!

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani