Sladoledne lučke z lubenico, limetami in belim rumom

11:00

Vroči poletni dnevi kar kličejo po osvežitvi in kakšna osvežitev je boljša od slastnega sladoleda na palčki ali v kornetu? 😊 In na čast prvemu poletnemu dnevu, ko je dan najdaljši in ko se končno začenja moj najljubši letni čas, si vsekakor moramo privoščiti sladoled. 😋 In zakaj si ne bi naredili domač sladoled z osvežilnimi lubenicami in za piko na i dodali še malo alkohola? 😉🌞🍦


Kot otrok sem imela najraje tiste vodene in sadne lučke, mislim da so se imenovale Brrr in so na embalaži imele nekega modrega pajaca. Mogoče mi je potem vsa tista sladka voda tekla po rokah, ker se je res hitro topil, a nič za to. Bil je najboljši sladoled in še danes odličen spomin na otroške poletne dni. 😊 Zato sem se seveda najprej lotila prav takšnih sadnih in vodenih lučk, ko sem si pred kratkim kupila modelčke za lučke. Vsekakor odlično zapravljen denar. 😀


Sestavine:
(za 4 večje lučke)
  • 350 g lubenice
  • 60 ml kokosove vode (ali navadne vode)
  • 2 žlici agavinega ali javorjevega sirupa ali medu
  • 2-3 žlice belega ruma (če delamo za otroke nadomestimo z vodo)
  • naribana lupinica limete
  • sok ene limete
  • ščep soli 
Postopek:
  1. Lubenici poskusimo odstraniti vse črne peške in jo zmiksamo v sok v multipraktiku ali s paličnim mešalnikom.
  2. K lubenicam dodamo še kokosovo vodo, naribano lupinico in sok ene limete, agavin sirup, ščep soli in beli rum. 
  3. Vse skupaj nalijemo v vrč, saj bomo tako lažje napolnili modelčke za sladoled.
  4. Modelčke napolnimo do vrha in vanje vstavimo palčke. Moji modelčki so taki, da plastične palčke/držala že vsebuje zraven, sicer uporabimo lesene palčke za sladoled. 
  5. Vse skupaj postavimo v zamrzovalnik za najmanj 6 ur, še najbolje čez noč. 
  6. Če sladoledne lučke nočejo zlahka iz modelčkov, jih za nekaj sekund postavimo pod toplo vodo. 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani