Polnozrnati ovseni bananini muffini

10:18

Banane nam v košari s sadjem velikokrat znajo malo prehitro dozoreti in preden se dvakrat obrnemo, so že pikaste, rjave, morda nekje udarjene ... Takšne banane so za peko najboljše, saj dajo od sebe res močan okus in še v enem hipu se "znebimo" vsaj nekaj prezrelih banan.


Jaz iz banan vedno rada spečem bananin kruh ali te sladke čokoladne muffine. Tokrat pa sem se odločila za še eno verzijo muffinov za zajtrk, ki jih lahko spečemo tudi večer prej in ga naslednji dan samo vzamemo s seboj in jih pojemo na poti. Muffine pa lahko še nekoliko obogatimo  - jaz sem na svojega med zajtrkom namazala arašidovo maslo, gotovo pa bi se ujemal tudi z nutello. 😀😋 


Naredimo lahko tudi povsem veganske, tako da jajca nadomestimo še z dodatnimi bananami. Za eno jajce zadostuje od 1/2 do 1 cele banane. Za zadnjo piko na i pa jih spečemo v teh luštnih zlatih metalic papirčkih (jaz jih našla v Tediju), da niso povsem navadni bananini muffini. 😉


Sestavine:
(za 14 muffinov)
  • 2 jajci (za povsem vegansko verzijo muffinov jajce nadomestimo z dvema bananama)
  • 370 g zelo zrele zmečkane banane (samo tako nam bodo dale dovolj okusa)
  • 1 čž vanilijeve arome
  • 1/4 čž cimeta
  • 60 ml kokosovega olja (ali navadnega olja)
  • 60 g kokosovega sladkorja (ali rjavega/bela ali povsem izpustimo)
  • 50 g ovsenih kosmičev
  • 70 g domače granole (kokosova ali božična) ali nasekljanih orehov
  • 70 g navadne bele moke
  • 160 g pirine moke
  • ščep soli
  • 2 čž pecilnega praška
  • 1 jušno žlico ovsenih kosmičev (in orehov) za posip muffinov
Postopek:
  1. Banane zmečkamo, da dobimo kašo in jim dodamo cimet, vanilijevo esenco, kokosov sladkor, stopljeno kokosovo olje in jajci. Premešamo. 
  2. Posebej zmešamo granolo, belo in pirino moko, ovsene kosmiče, sol in pecilni. Suhe sestavine dodamo k mokrim in mešamo le toliko časa, da se vse poveže med seboj. Če bomo preveč mešali, bomo dobili zbite muffine.
  3. V pekač za muffine vstavimo papirčke in do vrha  nadevamo z maso. Jaz sem iz recepta dobila 14 navadnih muffinov.
  4. Vsak muffin potresemo še z nekaj ovsenimi kosmiči in nasekljanimi orehi.
  5. Pečemo v predhodno ogreti pečici na 180°C okoli 16-18 minut (odvisno od vaše pečice) oziroma dokler ne pride zobotrebec ven čist. 
  6. Muffine hladimo najprej v pekaču, nato pa naprej na kuhinjski rešetki, da se hitreje ohladijo. 
Prijetno sladkanje! 


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani