Nekaj za začetek

10:43

Že nekaj časa se odločam, da bi tudi sama začela pisati svoj blog in z vami delila svoje vtise, ocene, recepte... Nisem še odločena v katero smer bi šla. Verjetno je zato trajalo toliko časa da sem se komaj prvi prispevek odločila spisat. :-)

Sicer sem Vesna, pred nekaj dnevi dopilnila 26 (komaj verjamem) in zaključujem pravno fakulteto. V prostem času najbolj uživam v prebiranju dobrih knjig, smukanju po kuhinji in ustvarjanju sladic. To mi je skoraj v sprostitev. :-) Zadnje čase se tudi malo bolj ukvarjam s kozmetiko in bolj gledam po čem posegam na policah trgovin. Predvsem pa obožujem poletje in vse kar spada zraven- soncek, morje, osvežilne limonade in sladke koktejle. Od tu tudi ime bloga- Sunshine Madness je ime koktejla in enkrat v bodoče bom delila njegov recept zanj. :-)

To zaenkrat vse od mene, vsaka vprašanja in nasveti pa dobrodošli za newbie-ja kot sem jaz.

Lp,
V.

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani