Healthy fridge cake (ali "zdrava torta iz hladilnika")

17:26

Kot sem že omenila, se zelo rada sučem po kuhinji in kaj ustvarjam. Čas mi tega vedno seveda ne dopušča in včasih so bolj osamljeni primeri, ko izpod mojih rok pride nova sladica in pečica dela s polno paro. Slednja žal prihaja že h koncu in komaj čakam, da se jo nadomesti z ventilacijsko, ki bo upam manj svojevoljna in ne bo skoraj vedno pripravljena za nagajivosti. :-) Ampak za slednji recept ne potrebujemo pečice, saj je ta brez pečenja.




Že pred časom oz tam okoli valentinovega in prve obletnice z mojim dragim, sem naletela na super recept ta tortico. Med brskanjem po spletu in ogledovanju slikic na instagramu, pri katerih se ti praktično začnejo cediti sline, sem na racunu @pilotmadeleine odkrila perfect recept. Tortica je zdrava, lahka in enostavna za pripravo. Zato ni bilo čudnega, da sem se nekaj mesecev kasneje ponovno vrgla v pripravo, sedaj za svoj rojstni dan. :)


Sestavine:
  • 140g polnozrnatih piškotov
  • 125g stopljenega masla 
  • 1kg grškega jogurta (ali 800g jogurta in 200g sirnega namaza/mascarpone sirčka)
  • 1 JŽ vanilijeve esence (ali vanilijev sladkor)
  • 2,5 vrečki zelatine 
  • 500g Sadje po želji
  • Sladilo
  • 250ml sadnega soka
  • Preliv za torte
  • Sladilo po želji 
Postopek:
  1. Najprej se lotimo priprave piškotnega "testa". Piškote zmeljemo v drobtine ali malo manjše koščke in jih prelijemo s stopljenim maslom. Sama sem uporabila tistega z dodanim okusom jogurta. Najbrž pa bi šlo tudi s kokosovim. 
  2. Vse skupaj dobro premešamo, da se piskotne drobtine napijejo masla in maso potlacimo v tortni model (jaz uporabila 22, lahko več ali manj, odvisno kako visoko tortico želite imeti). 
  3. Celotno dno mora biti pokrito, nato pa za vsaj 20min postavimo vse skupaj v hladilnik, da se malo potrdi.
  4. Medtem se lotimo priprave nadeva za našo tortico. Iz lončkov grški jogurt (jaz sem uporabila Hoferjevega z 0% maščobe) stresemo v večjo skledo ali blender in ga nekoliko zmešamo/zblendamo. 
  5. Dodamo sirni namaz oz maskarpone, če se odločite, da vzamete to razmerje. 
  6. Nato nadevu dodamo vanilijevo esenco in sladilo po želji. Sama sem uporabila stevio v tistih majhnih vrečkah in v maso stresla tri. Sicer se kar čuti, da je masa sladka, ki pa se kasneje porazgubi. Lahko pa seveda se uporabi katerokoli drufo zdravo sladilo (agavin sirup, sukrin,...) ali pa navaden sladkor. 
  7. Masi na koncu pridamo še želatino, ki jo pripravimo po navodilih na vrečki. 
  8. Pri prvi tortici sem imela želatino v prahu, ki si jo najprej zmešal z vodo in nato pridal masi. Pri tej je možno, da ostanejo kakšne grudice, ko z mešalnikom vmešaš želatino, čeprav mislim da sama te izkušnje na srečo nisem doživela. 
  9. Pri zadnji tortici pa sem kupila želatino, ki jo z mešalnikom vmešaš direktno v maso. Za 1kg jogurtove mase potrebujemo 2,5 vrečke, saj ena zadostuje za 400g. In za slednjo želatino moram priznati, da sem nekaj trenutkov zganjala paniko, ker se masa nikakor ni začela strjevati, ko sem kot nora blendala in blendala. Mogoče je bila bolj kompaktna kot pred tem, ampak vseeno ne dovolj in ne toliko kot prvič. Seveda razloga za paniko ni bilo, ampak saj veste kako je to. :) Vedno te zaskrbi, če stvar ne deluje kot je obljubljeno v navodilih. Ampak ko sem vmešala še na koščke narezane jagode in vse skupaj lepo polila čez piškote in je pekač romal nazaj na hladno, je po pol ure, ko sem s strahoma šla s prstom na rahlo potipat celotno rožnato zadevo, je ta že bila v precej bolj trdnem stanju kot prej. Kamen se mi je odvalil od srca. :) 
  10. Da pa tortica ne ostane neokrašena in na sploh brez zgornje plasti, ki jo lepo zaključi v celoto, jagode narežemo na tanke rezine in jih v krogu zlagamo na torto - toliko da se stranice malo pokrivajo. Jaz sem začela na robu in se potem pomikala na sredino. Čudovita bo, če jo pustite takšno.
  11.  Lahko pa jo prelijete še s prelivom za torte. Kupite ga v vsaki trgovini in isto kot želatino pripravite po navodilih na vrečki. Sicer se ga pripravi tako, da vzamete 250ml tekočine (jaz uporabila kar navadno vodo, lahko pa po želji sadni sok ali sok od kompota, če ne uporabite svežih jagod) in od te tekočine vzamete 3 JZ vode, ki jim dodate še 1 JZ sladkorja in zmešate skupaj s praškom. Preostalo vodo medtem zavrete, jo odstavite in zmes vmešate vanjo. Mešajte dokler še enkrat ne zavre in takrat je preliv pripravljen. 
  12. Nekaj minut počakajte, da se ohladi in nato ga polijete po tortici. Jaz sem to počela, ko se je že večerilo in ker sem bila preveč lena, da bi si šla prižgati luč, sem preliva nekoliko preveč zlila čez jagode in je na eni strani bil skoraj motne barve. Zato če hočete samo malo lesketajoče se jagode, ga je hitro dovolj. 
  13. Torta mora za vsaj 5 ur še na hladno, še najboljše pa čez noč. ;)


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani