Vanilijeva kvinojina kaša s svežim sadjem

09:08

Kvinoja je na prvi pogled zelo podobna proseni kaši. Kuhamo jo na skoraj enak način in prav tako ne vsebuje glutena ter je primerna za vse, ki ga ne uživajo. Uvrščajo jo med popolna beljakovinska živila in pripravimo si jo lahko tako slano kot sladko.


Jaz sem si kvinojo tokrat prvič pripravila za zajtrk kot sladko verzijo, doslej sem jo vedno uživala pri kosilu ali večerji skupaj z zelenjavo. Če se želite bolj zdravo prehranjevati, jo je vsekakor dobro umestiti na jedilnik namesto riža in ostalih žit, saj vsebuje manj ogljikovih hidratov in tudi veliko zdravih maščob.



Najboljše je, da jo res lahko pripravimo na ogromno različnih načinov in si vsakič iz nje naredimo drugačno jed. Lahko je kot priloga k puranu pečenemu na žaru ali kot neke vrste "rižota", lahko jo uživamo tudi kot solato, v polpetih in še in še. Pri meni je kvinoja tokrat nadomestila proseno kašo ali pa navadno ovseno kašo. 


Sestavine
  • 50 g kvinoje (zame je bilo 50 g čez glavo dovolj, navadna porcija kvinoje na osebo je 70 g)
  • 120 ml sojinega vanilijevega mleka (ali kateregakoli drugega)
  • 1 čž medu/javorjevega ali agavinega sirupa/sladkorja
  • ščep soli
  • ščep cimeta
  • 1/2 čž vanilijeve arome
  • sveže sadje - jagode, borovnice, maline, ... 
  • prepražen kokosov čips
Postopek:
  1. Kvinojo speremo pod hladno tekočo vodo in jo stresemo v kozico skupaj z mlekom. Postavimo na srednji ogenj in pustimo, da počasi zavre.
  2. Ko je mleko zavrelo, ogenj zmanjšamo in kvinojo kuhamo okoli 15-20 minut, da kvinoja popije vso tekočino in nabrekne. Vmes kar nekajkrat premešajmo, da se nam ne bo morda prijela posode. 
  3. Ko se je dovolj časa kuhala in je pobrala večino tekočine, ogenj ugasnemo, h kvinoji dodamo 2 dodatni žlici mleka in pokrijemo za kakšnih 10 minut. Tako bomo res dobili okusno kašo. 
  4. Kvinojo si preložimo v skodelico, jo okrasimo z nekaj svežega sadja in npr. oreščki. Jaz sem tokrat uporabila le jagode in kokosov čips nekaj minut suho pražila v ponvi, da je dobil nekaj barve.
Dober tek! 

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani