Prosena "tortica" z zelenjavo

13:00

Prosena kaša sodi med jedi, ki si jo velikokrat rada pripravim, najsi bo zajtrk, kosilo, večerja ali celo za posladek kot neke vrste rižev narastek. Všeč mi je, ker jo res lahko pripraviš na različne načine, te nasiti za kar nekaj časa in še brez glutena je, ki se ga v zadnjem času trudim čim bolj umakniti iz prehrane. Več različnih receptov iz prosene kaše pa lahko najdete tukaj. 😉


Sestavine:
(za 2 osebi)
  • 120 g prosene kaše
  • 300 ml zelenjavne jušne osnove
  • 1 čebula
  • zelenjava po izbiri sveža ali zamrznjena - jaz sem uporabila bučke, korenje, koruzo, grah
  • sol
  • poper
  • ostale začimbe po izbiri 
Postopek:
  1. Dobra lastnost prosene kaše je tudi v tem, da je ni potrebno nič namakati in nam ni potrebno vnaprej razmišljati, kako in kdaj jo bomo jedli. Najprej jo operemo pod tekočo vodo in zavremo zelenjavno jušno osnovo. Seveda lahko po želji uporabite tudi kokošjo. 
  2. Ko zavre, vanjo stresemo proseno kašo in jo na srednjem ognju kuhamo dokler ne povre vsa tekočina. Vmes večkrat premešamo, da se ne zažge. 
  3. Medtem pripravimo zelenjavo. Eno srednje veliko čebulo nasekljamo in na olju prepražimo samo toliko, da postekleni. Dodamo korenje, ker bo potreboval nekoliko več časa in pokrijemo, da se malo poduši. 
  4. H korenju in čebuli stresemo še preostanek zelenjave in prepražimo. Solimo in popramo ter dodamo še morebitne ostale začimbe, ki so nam všeč. Jaz sem dodala baziliko. 
  5. Medtem se nam je prosena kaša skuhala in stresemo jo k zelenjavi. Dobro premešamo. 
  6. Proseno kašo z zelenjavo nadevamo v silikonske modelčke za tortice, če bi res želeli na krožniku imeti "tortico." 😉😃 Jaz sem svoj silikonski modelček poceni našla v Tediju, uporabite pa lahko tudi kakšen ramekin. Proseno kašo v modelček dobro potlačimo, nato pa obrnemo na krožnik. Pri tem pazimo, da se ne opečemo! 
  7. Proseno tortico okrasimo še z listom bazilike ali petršilja in jo postrežemo kot prilogo k mesu ali samostojno jed. Jaz sem si tokrat zraven popekla odličen Olimski sir za žar. 
Dober tek! 


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani