Muffini s svežimi jagodami [BG]

11:34

V zadnjem času sem vnesla kar nekaj sprememb v svojo prehrano, zato bodo nekateri recepti tudi brez glutena (BG), mlečnih izdelkov in veganski - seveda ne vsi. 😉


Moja "dieta" mi je na začetku predstavljala kar nekaj preglavic, saj sem bila skoraj ves čas precej brez energije. Na srečo je stanje v "safe mode" 😁 trajalo le kakšen dober teden in teh težav trenutno nimam več. Edino kar zares pogrešam je sir in grški jogurti, za vse ostalo pa je polno alternativ. Zato so tukaj okusni muffini s svežimi jagodami. 😍😋 Predlagam, da res uporabite sveže jagode, saj jih trenutno povsod dobite zelo ugodno in tudi muffini precej boljše izpadejo z njimi kot z zamrznjenimi. 😉


Sestavine:
  • 2 jajci
  • 200 ml mandljevega mleka (ali kateregakoli drugega)
  • 80 ml kokosovega ali rastlinskega olja
  • 5 žlic kokosovega ali rjavega sladkorja (ali 6-7 žlic Eritritola)
  • ščep cimeta
  • 2 čž vinskega kamna (ali pecilnega praška)
  • ščep soli
  • 240 g univerzalne moke brez glutena (jaz sem uporabila Hoferjevo)
  • 120 g (ali več) narezanih svežih jagod
Postopek:
  1. Najboljše je, če za peko uporabljamo sestavine sobne temperature. Zato predhodno vzemimo (kakšne pol ure prej) iz hladilnika jajca in mleko. 😉
  2. Jajca penasto vmešamo s sladkorjem in dodamo mleko. Zraven vmešamo tekoče kokosovo olje. Jaz kozarec s kokosovim oljem postavim za nekaj minutk v vročo vodo, toliko da lahko potem zlijem ven kolikor olja že potrebujem.
  3. Posebej zmešamo moko, vinski kamen, sol in cimet. Najprej polovico dodamo k mokrim sestavinam in nato še preostanek. Premešamo samo toliko, da je vse povezano med seboj. 
  4. Jagode operemo in narežemo na manjše kocke in jih dodamo k masi za muffine.
  5. Maso nadevamo v papirčke, ki smo jih vstavili v pekač za muffine ali pa uporabimo silikonski pekač. 
  6. Pečemo jih v predhodno ogreti pečici na 180°C okoli 18-20 minut oziroma dokler zobotrebec ne pride ven čist in so po vrhu lepo zlato zapečeni.
  7. Ker bodo nekoliko bolj rahli, jih ohladimo kar v pekaču, saj nam vroči lahko nekoliko razpadejo.
Prijetno sladkanje! 😉

You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani